Lansarea platformei Payment Optimisation Platform
Mastercard a lansat platforma Payment Optimisation Platform (POP), un serviciu destinat îmbunătățirii ratelor de aprobat pentru comercianți, utilizând date pentru a lua decizii inteligente în legătură cu tranzacțiile.
Parteneri și rezultate preliminare
Companii precum Adyen, Neopay, Tap Payments și Worldpay s-au alăturat inițiativei POP, iar Mastercard susține că aceasta a generat o creștere a conversiilor cuprinsă între 9% și 15% în primele teste efectuate.
Funcționalitatea platformei
Platforma evaluează peste un trilion de combinații ale diverselor elemente de date pentru a crea cea mai optimă autorizare în aproape timp real și oferă informații menite să ajute la creșterea ratelor de aprobat. Modelele sunt în continuă învățare și sunt antrenate pe cele mai recente atribute de tranzacție și tendințe de autorizare pentru a optimiza constant plățile.
Beneficiile pentru comercianți
Mastercard afirmă că aceste îmbunătățiri conduc la o experiență de consum fără fricțiuni și contribuie la creșterea conversiilor pentru comercianți. Sumeet Bhatt, SVP, payment optimisation la Mastercard, a declarat: „Platforma Payment Optimisation este un element de schimbare – oferă partenerilor noștri din comunitatea de acceptare instrumente și informații pentru a oferi cea mai bună experiență de plată și a genera conversii mai mari.”
Concluzie
Impactul acestei platforme ar putea transforma modul în care comercianții gestionează plățile, îmbunătățind semnificativ ratele de aprobat și, astfel, contribuind la creșterea veniturilor acestora.

