truelayer to acquire open banking rival zimpler 68f7824bbfe9b

TrueLayer își extinde orizonturile prin achiziția competitorului de banking deschis Zimpler

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

TrueLayer își extinde prezența în Europa prin achiziția Zimpler

Rețeaua de plăți cu sediul în Londra, TrueLayer, a ajuns la un acord pentru achiziționarea competitorului nordic Zimpler, extinzându-și astfel prezența pe piața europeană. Zimpler, fondat în 2012, este un startup suedez care se prezintă ca fiind cel mai rapid operator de plăți prin bancă din țările nordice.

Performanțele TrueLayer

TrueLayer, susținut de gigantul plăților Stripe, este unul dintre cei mai mari jucători din piața plăților prin bancă din Europa. Compania a raportat o creștere de 63% a veniturilor în rezultatele financiare pentru 2024, publicate în septembrie, după ce a înregistrat o pierdere de 55 de milioane de dolari în anul anterior. De asemenea, în noiembrie 2024, TrueLayer a concediat aproximativ 25% din personalul său pentru a-și îmbunătăți profitabilitatea.

Beneficiile achiziției Zimpler

Prin achiziția Zimpler, TrueLayer va avea acces la peste 20 de milioane de utilizatori și va putea să-și consolideze prezența în piețele nordice cheie, precum Suedia și Finlanda. CEO-ul TrueLayer, Francesco Simoneschi, a declarat că extinderea nu se limitează doar la o creștere geografică, ci și la combinarea talentelor, tehnologiilor și dimensiunii pentru a accelera adoptarea plăților prin bancă în întreaga Europă.

Colaborări anterioare

Aceasta nu este prima încercare a TrueLayer de a-și extinde influența pe piața nordică. În decembrie 2023, compania a colaborat cu banca provocatoare nordică Lunar pentru a-și oferi serviciile în Danemarca, Suedia și Norvegia.

Publicitate
Ad Image

Condiții și reglementări

Detalii financiare despre achiziția planificată nu au fost dezvăluite, iar aceasta este supusă aprobării reglementărilor în vigoare.

În concluzie, achiziția Zimpler de către TrueLayer marchează o etapă semnificativă în expansiunea companiei în Europa, consolidându-i poziția pe piața plăților prin bancă și având potențialul de a schimba modul în care se efectuează plățile în regiune.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *