lidl aduce produse noi in magazinele din romania multe dintre ele sunt facute la noi in tara 68ff489227414

Lidl îmbogățește rafturile din România cu noutăți locale deosebite

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Noutăți locale la Lidl România

Lidl România îmbogățește oferta din magazinele sale cu produse festive din gama Deluxe, specifice sărbătorilor de iarnă. Această gamă gourmet are scopul de a transforma mesele de acasă în experiențe rafinate, la prețuri accesibile.

Produse în ediție limitată

În acest sezon, Lidl introduce 90 de noutăți culinare, disponibile în ediție limitată, pe care clienții le pot descoperi treptat până la finalul lunii decembrie.

Produse gourmet inclusiv din România

Gama Deluxe include preparate variate, de la somon sălbatic în foietaj cu spanac și sos de mărar, la coaste de vită gătite lent cu sos bourbon, cannelloni cu foie gras și trufe, cartofi gratinați cu roșii și mozzarella și profiterol cu cremă de fistic. În plus, în acest an, Lidl aduce o serie de produse realizate în România, colaborând cu furnizori locali. Printre acestea se numără salamul de Sibiu maturat 100 de zile și mierea cremă cu fructe de pădure (afine, coacăze, zmeură).

Angajamentul față de producătorii locali

Aceste produse sezoniere se alătură altor oferte permanente din gama Deluxe, care includ macarons cu fistic sau zmeură, eclere cu cremă de caramel, gianduja sau vanilie și diverse tipuri de ciocolată. Prin aceste inițiative, Lidl își reafirmă angajamentul de a colabora cu producători locali, oferind clienților preparate de calitate și cu gust autentic.

Publicitate
Ad Image

Despre Lidl

Lidl face parte din grupul Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, și este un lider pe piața de retail alimentar din Germania și Europa, operând peste 12.600 de magazine și 230 de centre logistice în 31 de țări. În România, Lidl are peste 370 de magazine și 6 centre logistice, angajând aproximativ 13.000 de persoane.

Concluzie

Prin introducerea acestor produse locale în gama Deluxe, Lidl nu doar că îmbogățește oferta sa, ci susține și economia locală, promovând calitatea și autenticitatea gastronomică românească.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *