black friday dupa investitii de peste 80 de milioane de euro in ultimul an ompania de curierat sameday este pregatita sa proceseze 1 milion de colete pe zi 6901f97975649

Black Friday: SAMEDAY, cu o investiție de peste 80 de milioane de euro în ultimul an, se pregătește să gestioneze un milion de colete zilnic

Moderator
3 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Investiții semnificative în tehnologie și infrastructură

SAMEDAY, compania de curierat care a introdus livrarea în easybox în România, a anunțat o investiție de peste 80 de milioane de euro pentru anul 2025. Aceste fonduri sunt destinate tehnologiei, dezvoltării regionale, consolidării capacității operaționale și extinderii rețelei easybox.

Cresterea veniturilor și pregătirea pentru Black Friday

În primele nouă luni ale anului, compania a înregistrat o creștere de 20% a veniturilor comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. SAMEDAY se pregătește să proceseze până la 1 milion de colete pe zi în perioada Black Friday, anticipând o creștere de aproximativ 70% a volumelor față de o perioadă obișnuită.

Strategia de extindere a capacității logistice

Anul 2025 reprezintă cel mai mare buget de investiții din ultima perioadă, constituind 30% din totalul investițiilor realizate din 2020 până în prezent. SAMEDAY dispune de trei hub-uri în București, Sibiu și Brașov și a inaugurat cinci noi centre logistice, precum și un centru dedicat coletelor agabaritice în apropierea hub-ului central Rudeni, fiecare fiind echipat cu sisteme automate de ultimă generație.

Sprijin pentru afacerile din e-commerce

Compania își reafirmă angajamentul de a susține dezvoltarea pe termen lung a afacerilor din e-commerce, introducând recent posibilitatea pentru utilizatori de a trimite colete în orice țară din Uniunea Europeană. Acest serviciu este disponibil atât pentru companii, cât și pentru persoane fizice, prin intermediul platformei web sau aplicației mobile.

Publicitate
Ad Image

Extinderea rețelei easybox și SAMEDAY Point

Capacitatea rețelei easybox a crescut cu peste 20% în România, ajungând la mai mult de 7.700 de puncte active. De asemenea, SAMEDAY a extins rețeaua SAMEDAY Point, numărul acestora dublându-se, ajungând la aproape 1.600 la nivel regional, pentru a oferi livrări mai convenabile.

Investiții în infrastructura out-of-home

În ultimul an, SAMEDAY a investit peste 20 de milioane de euro în dezvoltarea infrastructurii out-of-home, având un locker SAMEDAY disponibil pentru aproximativ 3.500 de locuitori. Distanța medie de mers pe jos până la un easybox a fost redusă la 6 minute, ajungând la 4 minute în București.

Concluzie

Investițiile și extinderea rețelei de livrare de către SAMEDAY sunt esențiale pentru a susține creșterea volumelor de colete în perioadele de vârf, precum Black Friday, și pentru a răspunde nevoilor partenerilor din e-commerce.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *