Starling Bank și Tangerine Bank încheie un parteneriat semnificativ
Starling Bank a semnat un acord pe zece ani pentru implementarea software-ului său de banking, Engine, la Tangerine Bank, o ramură digitală a Bank of Nova Scotia din Canada.
Beneficiile platformei Engine
Prin intermediul platformei SaaS Engine, cei doi milioane de clienți ai Tangerine vor avea acces la onboarding digital, conturi curente, economii cu acces instant, descoperiri de cont, carduri de debit și funcții inteligente de gestionare a banilor, cum ar fi controlul cardurilor și analizele de cheltuieli, toate livrate printr-o aplicație mobilă intuitivă.
În spatele scenei, platforma end-to-end Engine va oferi o viziune simplificată a contului și va consolida instrumentele de suport necesare pentru a reduce costurile operaționale și complexitatea pentru angajați.
Tangerine, primul client din America de Nord al Engine
Tangerine devine astfel primul client nord-american al Engine, după ce firma britanică a deschis birouri la New York și Toronto mai devreme în acest an. Compania sprijină în prezent Salt Bank în România și AMP Bank GO în Australia.
Declarațiile conducerii
Sam Everington, CEO al Engine by Starling, a declarat: „Tehnologia și modelul operațional al Engine sunt o rețetă dovedită pentru construirea unor bănci digitale de succes. Acest acord cu Tangerine reprezintă un moment important și cea mai mare afacere semnată până acum.”
Istoricul Tangerine Bank
Tangerine, cunoscut anterior sub numele de ING Direct, a fost rebranded după ce Scotiabank a achiziționat afacerea pentru 3,1 miliarde CAD în 2012.
Concluzie
Acordul dintre Starling Bank și Tangerine Bank subliniază importanța tehnologiei fintech în transformarea sectorului bancar și deschiderea de noi oportunități pentru clienți în America de Nord.

