Numărul record de solicitări în cadrul campaniei Bank Friday 2025
Peste 30.000 de oameni au solicitat serviciile Băncii Transilvania în cadrul campaniei Bank Friday 2025, desfășurată pe 7 noiembrie. Acesta este cel mai mare număr de aplicații înregistrat într-o campanie BT de shopping bancar online, cu solicitări de până la patru ori mai mari într-o singură zi comparativ cu media acestui an.
Produse și servicii oferite
Campania a adus discounturi și facilități la produse și servicii din domeniul bancar, leasing și investiții, beneficiind atât persoanele fizice, cât și companiile. Printre reducerile disponibile s-au numărat oferte la autoturisme, asigurări și achiziția de bilete pentru festivalul Untold.
Participarea brandurilor
Campania a fost caracterizată de o platformă cu servicii integrate și multi-brand, având cel mai mare număr de branduri participante din diverse industrii. Printre acestea s-au numărat Toyota, Untold, Groupama, Metropolitan, Regnet, FGO, Namirial, Gomag, Emiral și Hosterion.
Impactul campaniei
Rezultatele campaniei Bank Friday 2025 subliniază interesul crescut al consumatorilor pentru produsele financiare și serviciile asociate, evidențiind o tendință pozitivă în adoptarea serviciilor bancare online.

