lidl aduce noi produse romanesti in magazine sunt facute de un roman foarte cunoscut 691afcc86695d

Lidl îmbogățește oferta cu delicii românești create de un renumit artist local

Moderator
3 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Lidl și Chef Florin Dumitrescu colaborează pentru delicii românești

Lidl își extinde oferta de produse printr-o colaborare cu Chef Florin Dumitrescu, lansând 9 produse noi fabricate în România, sub marca proprie Deluxe. Aceste produse vor fi disponibile în toate magazinele Lidl începând cu 17 noiembrie.

Produse din rețetele lui Chef Florin Dumitrescu

Noile produse includ opțiuni de post și sunt create pentru a se alinia angajamentului Lidl pentru alimentația conștientă, stabilit pentru anul 2025. Printre preparatele disponibile se numără salata în stil berlinez, humusul cu dulceață de ceapă și bacon, humusul cu trufe de vară și plăcintele, care vor fi disponibile din 24 noiembrie. Aceste plăcinte vin în mai multe sortimente, inclusiv plăcintă rulată cu spanac, urdă și sos pesto, plăcintă cu magiun de prune și nucă, și plăcintă cu carne de vită, de oaie și brânză Gorgonzola. De asemenea, gama include supe cremă de mazăre, morcovi și cartofi cu praz.

Declarația lui Chef Florin Dumitrescu

Chef Florin Dumitrescu a declarat: „Mi-am dorit dintotdeauna să fiu cât mai aproape de oameni, să le pot oferi posibilitatea de a gusta din preparatele mele. Mâncarea gustoasă trebuie să fie accesibilă tuturor. Am creat împreună cu Lidl o serie de produse sub marca Deluxe, cu rețete simple, fără potențiatoare de arome. A fost o provocare să dezvolt aceste rețete la un nivel industrial, dar cred că ceea ce am reușit să facem o să vă placă!”

Contextul colaborării

Cele 9 produse semnate de Chef Florin Dumitrescu se alătură celor peste 90 de noutăți din gama festivă Deluxe de anul acesta, care include o colecție gourmet. Lidl, parte a grupului Schwarz, este un jucător important pe piața de retail alimentar din Germania și Europa, având peste 12.600 de magazine și 230 de centre logistice în 31 de țări. În România, Lidl are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice, angajând aproximativ 13.000 de persoane.

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Prin această colaborare, Lidl și Chef Florin Dumitrescu nu doar că oferă o gamă diversificată de produse românești, dar contribuie și la promovarea alimentației conștiente și accesibile, aducând preparate de restaurant în casele consumatorilor.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *