bipa lantul de magazine cu preturi mici al nemtilor de la rewe va deschide primul sau magazin din romania in ianuarie 2026 6928271742c79

BIPA, rețeaua germană de magazine cu prețuri accesibile, își va deschide porțile în România în ianuarie 2026

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Deschiderea BIPA în România

BIPA, rețeaua germană de magazine cu prețuri accesibile, va deschide porțile în România în ianuarie 2026. BIPA se va poziționa ca un lanț de magazine cu prețuri mici, oferind produse de îngrijire, frumusețe și sănătate.

Concurența pe piața românească

Concurentul direct al BIPA pe piața românească este retailerul german dm. Gama de produse vândute de BIPA va include inițial peste 15 categorii și peste 12.000 de articole.

Declarații ale oficialilor BIPA

„Suntem extrem de entuziasmați să venim oficial în România. Acesta este un nou moment de referință în creșterea companiei. Este, de asemenea, un pas strategic pentru întregul grup REWE, consolidând deja prezența locală puternică a brandului de discount PENNY. Abia așteptăm ca românii să descopere conceptul nostru de magazin și produsele noastre, în special mărcile noastre private”, a declarat Martin Gaber, CEO al BIPA România.

„România rămâne un punct de interes în dezvoltarea noastră pe termen lung”, a adăugat Daniel Gross, CEO al PENNY România și membru al Consiliului de Administrație al BIPA România.

Publicitate
Ad Image

Planurile de expansiune

Oficialii BIPA au în plan să deschidă între 20 și 25 de magazine pe an în România. Compania BIPA România Drogherie, subsidiara din țara noastră a companiei BIPA, a început angajările pentru magazinele din România încă din vara acestui an, având în prezent locuri disponibile în București și Ilfov.

Locația primului magazin

Primul magazin BIPA va fi deschis în Chiajna, unde compania face angajări în prezent. BIPA deține în prezent peste 500 de drogherii în Austria și 139 de magazine în Croația.

Concluzie

Deschiderea BIPA în România marchează un moment important pentru expansiunea retailerului pe piața locală, având potențialul de a influența competitivitatea în sectorul produselor de îngrijire și frumusețe.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *