hsbc to adopt mistral ai foundational models across the bank 692d66c96c24b

HSBC va integra modelele fundamentale Mistral AI în întreaga sa rețea bancară

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

HSBC colaborează cu Mistral AI

HSBC a semnat un acord pe termen lung cu Mistral AI pentru a accelera utilizarea inteligenței artificiale generative în întreaga rețea bancară.

Integrarea tehnologiilor interne

Conform acordului, HSBC va combina capabilitățile sale interne de tehnologie cu expertiza Mistral AI în dezvoltarea modelelor fundamentale. Aceasta va permite băncii să îmbunătățească inițiativele actuale de inteligență artificială prin modele AI auto-găzduite, care vor funcționa pe sistemele tehnologice interne ale HSBC.

Îmbunătățiri pentru instrumentele interne

Inițial, banca intenționează să folosească expertiza AI de la Mistral pentru a îmbunătăți instrumentele interne, inclusiv o platformă alimentată de AI utilizată de angajați la nivel global, care ajută la îmbunătățirea productivității în domeniul comunicărilor de marketing, analizei documentelor, serviciilor de traducere și dezvoltării agile.

Inovații pentru clienți

Printre domeniile de interes viitoare pentru HSBC se numără inovațiile orientate către clienți, cum ar fi îmbunătățirea proceselor de creditare și împrumuturi, facilitarea procesului de onboarding al clienților și verificările împotriva fraudelor și spălării banilor.

Publicitate
Ad Image

Declarația CEO-ului HSBC

Georges Elhedery, CEO-ul grupului HSBC, a declarat: „Colaborarea cu Mistral reprezintă un pas interesant înainte în strategia noastră de tehnologie, permițându-ne să îmbunătățim și mai mult capabilitățile AI în întreaga bancă. Parteneriatul va echipa colegii noștri cu instrumente care îi vor ajuta să inoveze, să simplifice sarcinile zilnice și să își elibereze timpul pentru a oferi servicii clienților noștri.”

Concluzie

Această colaborare între HSBC și Mistral AI subliniază angajamentul băncii de a integra tehnologiile avansate în operațiunile sale, având potențialul de a transforma modul în care interacționează cu clienții și își desfășoară activitățile interne.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *