Stripe achiziționează platforma de facturare Metronome
Gigantul plăților Stripe a ajuns la un acord pentru achiziția platformei de facturare bazate pe utilizare, Metronome, cu sediul în SUA. Detaliile financiare ale tranzacției nu au fost făcute publice.
Despre Metronome
Fondată în 2020, Metronome a dezvoltat o platformă destinată să facă facturarea „rapidă, flexibilă și fără fricțiuni”, permițând clienților să lanseze și să îmbunătățească produsele mai repede, să conecteze facturarea cu experiența produsului și să acționeze pe baza unor informații în timp real pentru a lua decizii strategice. Compania a strâns aproximativ 78 de milioane de dolari în finanțare de-a lungul anilor, modelul său de facturare pe bază de utilizare devenind din ce în ce mai popular în era inteligenței artificiale.
Perspectivele Stripe
Într-o postare pe rețelele sociale, CEO-ul Stripe, Patrick Collison, a declarat: „Prețul pe bază de măsurare este modelul de afaceri nativ pentru era AI. Din câte putem observa, schimbarea asociată în modul în care companiile generează venituri va fi la fel de semnificativă ca apariția SaaS.” Într-un blog, Scott Woody, șeful Metronome, a subliniat că firma „va deveni o parte esențială a suitei de produse Stripe, oferind, în același timp, clienților flexibilitatea de a adopta cele mai bune componente din întreaga gamă de soluții, de la ofertă la încasare și monetizare.”
Implicatii
Împreună, produsele celor două companii vor servi utilizatorii pe un spectru complet, de la modele simple de auto-servire până la cele mai complexe fluxuri de lucru pentru întreprinderi.
Această achiziție subliniază angajamentul Stripe de a se adapta și de a inova în peisajul în continuă schimbare al tehnologiilor financiare, cu un accent pe modelul de facturare bazat pe utilizare, care devine din ce în ce mai relevant.

