lantul olandez de magazine ieftine action cu 1 500 de produse sub 5 lei deschide intr un nou oras din romania maine 690b0ea5424b3

Action, lanțul olandez de magazine accesibile, își extinde prezența în România cu o gamă de 1.500 de produse la prețuri sub 5 lei, deschizând o nouă locație într-un oraș românesc

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Extinderea Action în România

Action, lanțul olandez de magazine accesibile, își continuă expansiunea în România prin deschiderea unei noi locații în Hunedoara. Aceasta a avut loc joi, 6 noiembrie, și oferă locuitorilor din zonă acces la o gamă variată de produse la prețuri accesibile.

Produse și categorii disponibile

Noul magazin din Hunedoara dispune de aproximativ 852 de metri pătrați și va oferi clienților o selecție de 6.000 de produse, incluzând 14 categorii diferite, de la jucării și articole de bricolaj, la produse pentru casă, grădinărit și alimente. Dintre acestea, 1.500 de produse vor avea un preț sub 5 lei. Action introduce săptămânal 150 de produse noi, asigurând un sortiment adaptat nevoilor și preferințelor clienților.

Declarația Directorului General

Boyko Tchakarov, Director General Action România, a declarat: „Suntem foarte bucuroși să deschidem încă un magazin în România, după cele din Pitești, Arad, Oradea și Bragadiru. Clienții ne-au primit cu căldură și suntem fericiți că putem aduce acum formula Action mai aproape de mai mulți români.” Tchakarov a mulțumit clienților, colegilor și furnizorilor pentru suportul acordat.

Detalii despre noua locație

Magazinul este situat pe Bulevardul Traian 9-11, Hunedoara, și va fi deschis de luni până duminică, între orele 9:00 și 21:00. Echipa magazinului este formată din 17 angajați, care vor asigura servicii clienților.

Publicitate
Ad Image

Despre Action

Action este un retailer internațional de tip discount non-food, având peste 3.000 de magazine în 14 țări europene. Compania se concentrează pe oferirea de produse de bună calitate la prețuri accesibile, contribuind astfel la îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clienți.

Concluzie

Extinderea Action în România subliniază angajamentul companiei față de piața locală și răspunde cererii crescânde pentru produse accesibile, consolidând astfel prezența sa pe piața românească.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *