animawings se asteapta ca peste 30 din pasagerii de pe zborurile interne sa vina din contractele incheiate cu marile companii 68ff418ce4f3e

AnimaWings preconizează că mai mult de o treime dintre călătorii pe rutele interne vor proveni din colaborările cu marii jucători din industrie

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Creșterea interesului pentru abonamentele corporate

AnimaWings, operator aerian 100% românesc, preconizează că mai mult de o treime dintre călătorii pe rutele interne vor proveni din colaborările cu mari jucători din industrie. Compania a observat un interes crescut din partea companiilor românești pentru modelul de mobilitate predictibilă, iar în prezent, peste 80% dintre abonamentele corporate vândute sunt pentru rutele interne.

Tipuri de abonamente

Cel mai solicitat tip de abonament pentru zborurile interne este cel care include 100 de bilete, în timp ce pentru zborurile internaționale, companiile aleg predominant pachetul de 50 de bilete. Aproximativ 15% dintre companii optează pentru abonamente de volum mare, de 250 sau 500 de bilete, semnalând integrarea acestui model în strategiile de deplasare ale firmelor.

Beneficiile abonamentelor corporate

Abonamentele oferă acces la bilete cu tarife preferențiale și flexibilitate ridicată, permițând utilizarea aceluiași abonament de către mai mulți angajați și facilități pentru modificarea rezervărilor fără taxe suplimentare. Marius Pandel, președintele AnimaWings, a subliniat importanța acestui model pentru mobilitatea companiilor.

Expansiunea flotei AnimaWings

În luna septembrie 2025, AnimaWings a recepționat a cincea aeronavă Airbus și are în vedere o flotă de 18 avioane în următorii doi ani, evaluată la peste 1 miliard de dolari. AnimaWings, parte a Memento Group și înființată în 2020, operează zboruri regulate și charter pentru agenția de turism Christian Tour.

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Creșterea interesului pentru abonamentele corporate și expansiunea flotei AnimaWings reflectă un trend ascendent în mobilitatea aeriană din România, având potențialul de a transforma strategiile de deplasare ale companiilor.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *