anunt pentru toti clientii revolut evitati sa mai faceti asta ce pasi trebuie urmati daca ati cazut in capcana 68ea4c0d953a0

Atenție, clienți Revolut: nu mai repetați această greșeală! Iată ce măsuri trebuie să luați dacă ați căzut în plasă

Moderator
3 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Atenție, clienți Revolut: avertizări împotriva tentativelor de fraudă

Clienții Revolut sunt avertizați să evite apelurile de la numărul *0704220503* sau de la numere similare. Această fraudă implică un robot care notifică utilizatorii despre o debitare de 75 € pentru un serviciu PPV – Amazon Prime. Cei care au căzut victime acestei scheme recomandă încheierea imediată a apelului, dacă au răspuns.

Revolut, țintă a fraudelor în România

Revolut, una dintre băncile cu cei mai mulți clienți din România, se confruntă cu numeroase tentative de fraudă. Deși a fost acuzată anterior de lipsa protecției clienților, banca reușește să prevină fraude de sute de milioane de euro anual, deși unele încercări au avut succes.

Noi funcționalități pentru protecția clienților

Recent, Revolut a introdus funcționalități noi în aplicație pentru a-și proteja utilizatorii. Acestea sunt integrate în hub-ul de securitate Revolut Securitate și includ opțiuni precum „Telefon pierdut”, „Logare echipament secundar” și „Limitele de tranzacționare”. Aceste măsuri sunt menite să contracareze amenințările din industria financiară.

Proceduri în caz de pierdere sau furt al telefonului

În cazul pierderii sau furtului telefonului, clienții pot raporta incidentul imediat, protejându-și informațiile financiare. Aceștia pot accesa secțiunea www.revolut.com/report-lost-device de pe un laptop sau pot solicita ajutorul unui prieten cu aplicația Revolut. Procesul include blocarea echipamentelor sau cardurilor, confirmarea identității printr-un selfie și schimbarea parolei.

Publicitate
Ad Image

Control suplimentar prin limite de tranzacționare

Utilizatorii pot restricționa accesul la contul lor prin recunoaștere facială și pot actualiza parola. Funcția „Limitele de tranzacționare”, care va fi disponibilă curând, va permite utilizatorilor să stabilească restricții care se resetează la fiecare 24 de ore și pot fi modificate prin identificare biometrică, oferind un control suplimentar asupra conturilor.

Declarații oficiale despre măsurile de securitate

Woody Malouf, director general (Global Financial Crime) la Revolut, a declarat că implementarea acestor funcții noi are scopul de a întări protecția fondurilor clienților, în cazul în care aceștia devin victime ale escrocheriilor. În 2024, Revolut a prevenit fraude estimate la peste 500 de milioane de lire sterline și continuă să colaboreze cu autorități și companii de tehnologie pentru a combate fraudele.

Concluzie

Revolut își intensifică măsurile de securitate pentru a proteja clienții, în contextul creșterii tentativelor de fraudă, subliniind importanța conștientizării și a acțiunilor proactive din partea utilizatorilor.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *