video autostrada a7 focsani bacau cum mai arata lotul 1 ce urmeaza sa fie dat in trafic luna aceasta 69333d659e536

Autostrada A7 Focșani – Bacău: stadiul actual al primului lot și planurile de deschidere pentru această lună

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Stadiul Autostrăzii A7 Focșani – Bacău

Autostrada A7, tronsonul Focșani – Bacău, se află în faza finalizării lucrărilor pentru primul lot, care are o lungime de 35,6 km, între Focșani și Domnești Târg. Conform estimărilor oficialilor de la CNAIR, deschiderea circulației este anticipată pentru luna decembrie 2025.

Progresul lucrărilor

Constructorul UMB Spedition a mobilizat 1.600 de muncitori și 500 de utilaje pe acest lot. Recent, directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, a declarat că lucrările sunt aproape de finalizare și, dacă ritmul actual va fi menținut, acestea ar putea fi terminate până la sfârșitul acestui an.

Detalii despre lucrări

La Tișița, betonarea pasajului a fost finalizată, iar instalarea ultimilor doi stâlpi LEA este în curs de desfășurare. Lucrările de borduri vor începe în curând, iar hidroizolația este prevăzută pentru săptămâna viitoare. Utilizatorii de pe forumul de specialitate PeUndeMerg.ro estimează că tronsonul ar putea fi finalizat până pe 20 decembrie.

Lotul 2 al Autostrăzii A7

În paralel, pe lotul 2 al Autostrăzii A7, între Domnești Târg și Răcăciuni (38,78 km), UMB Spedition desfășoară lucrări cu 1.500 de muncitori și 600 de utilaje. Pistol a menționat că 17 km din acest lot, până la Adjud, ar putea fi deschiși circulației în 2025, având un progres de aproximativ 95%.

Publicitate
Ad Image

Finanțarea și impactul viitor

Valoarea contractului pentru construcția lotului 1 este de 2,3 miliarde lei (fără TVA), iar pentru lotul 2 de 2,48 miliarde lei (fără TVA). Finanțarea este asigurată prin PNRR. Conform estimărilor, după finalizarea lucrărilor, se va putea circula pe aproximativ 375 km de autostradă de la București la Pașcani (A3 și A7).

Finalizarea acestor lucrări va avea un impact semnificativ asupra infrastructurii rutiere din România, facilitând conectivitatea între regiunile importante ale țării.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *