banca transilvania a inregistrat 11 milioane de tranzactii cu cardul de black friday cu 14 mai mult fata de anul trecut 690f41c67751d

Banca Transilvania a sărbătorit Black Friday cu 11 milioane de tranzacții cu cardul, o creștere de 14% față de anul anterior

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Banca Transilvania și Black Friday 2024

Banca Transilvania a înregistrat 11 milioane de tranzacții cu cardul cu ocazia Black Friday, marcând o creștere de 14% față de anul anterior. Potrivit unui comunicat al băncii, au fost realizate peste 700.000 de tranzacții pe oră, timp de nouă ore consecutive, între orele 8:00 și 17:00.

Tranzacții și Achiziții

Ora de vârf a fost între 9:00 și 10:00, când s-au depășit un milion de tranzacții. În fiecare secundă de Black Friday, s-au realizat 230 de tranzacții prin Banca Transilvania, cu un vârf de peste 500. Comparativ cu Black Friday 2023, numărul cumpărăturilor online în rate a crescut cu 17%.

Cele mai mari achiziții cu cardul Banca Transilvania au fost în domeniul auto, al ceasurilor și al mobilierului.

Funcționalități BT Pay

Prin aplicația BT Pay, clienții beneficiază de plăți rapide și de o gestionare simplificată a cardurilor, inclusiv emiterea instantanee a acestora și modificarea limitelor de tranzacționare. Numărul tranzacțiilor realizate prin opțiunea „Pay with BT Pay” a fost de patru ori mai mare față de Black Friday 2023, fiind disponibilă pe 30.000 de site-uri partenere.

Publicitate
Ad Image

Rolul Băncii Transilvania în Procesarea Plăților

Banca Transilvania este principalul procesator de plăți din România, având o infrastructură digitală extinsă și scalabilă, care susține comerțul online și fizic, asigurând un flux constant de tranzacții în perioadele de vârf, precum Black Friday. Banca dispune de un ecosistem complex în jurul cardurilor, incluzând programul STAR, aplicația BT Pay, platforma de procesare eCommerce BTeComm, parteneriate cu comercianți și o rețea extinsă de POS-uri și bancomate.

Concluzie

Rezultatele înregistrate de Banca Transilvania în ziua de Black Friday reflectă o tendință de creștere a utilizării plăților electronice în România, subliniind importanța băncii în facilitarea comerțului atât online, cât și fizic.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *