hidroelectrica intra in razboiul preturilor va veni cu o oferta de black friday pentru clientii din furnizare desi in 2025 va avea cea mai mica productie de energie din istorie 6911b4378a496

Hidroelectrica lansează o ofertă tentantă de Black Friday pentru clienți, în ciuda previziunilor privind producția minimă de energie pentru 2025

Moderator
3 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Ofertă Black Friday la Hidroelectrica

Hidroelectrica a anunțat o ofertă tentantă de Black Friday, în ciuda previziunilor privind o producție minimă de energie pentru anul 2025. Bogdan Badea, directorul companiei, a menționat că furnizorii mari de energie electrică au redus prețurile pentru a se alinia celor practicate de Hidroelectrica, care este cunoscută pentru tarifele sale competitive.

Detalii despre prețuri și ofertă

În prezent, Hidroelectrica are un preț de 0,453 lei/kWh pentru energia activă, ceea ce conduce la un preț final de 1,07 lei/kWh pentru clienții din București. Se estimează că oferta de Black Friday ar putea reduce prețul final sub 1 leu/kWh, cel mai probabil pentru clienții noi. Deși nu s-a specificat data exactă a lansării ofertei, compania a indicat că aceasta va putea fi contractată începând cu 28 noiembrie, la ora 9.

Contextul producției de energie

Badea a evidențiat că Hidroelectrica intră în sezonul rece cu rezerve de apă mai mari, estimându-se că acestea se ridică la 73%, comparativ cu 63% în anul precedent. Totuși, compania se confruntă cu cel mai secetos an din istoria sa, estimând o producție de aproximativ 11 TWh. Deși profitul anticipat este de 3 miliarde de lei, acesta este considerat o performanță financiară bună în contextul producției reduse.

Concurența pe piața energiei electrice

Pe fondul unei intense competiții, furnizorii mari de energie electrică, precum PPC și E.ON, au activat oferte limitate în timp, cu prețuri mai mici decât cele practicate de Hidroelectrica. PPC a lansat o ofertă pe 7 noiembrie, valabilă până pe 16 noiembrie, destinată doar clienților noi. Electrica Furnizare a actualizat, de asemenea, oferta sa, reducând prețul final de furnizare pentru clienții casnici, în timp ce Premier Energy a anunțat o ofertă promoțională începând cu 1 ianuarie.

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Oferta de Black Friday de la Hidroelectrica vine într-un context de competiție acerbă pe piața energiei electrice și de provocări legate de producția redusă de energie. Această inițiativă ar putea atrage noi clienți și ar putea influența dinamica prețurilor în sectorul energetic din România.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *