ikea pregateste modernizari ample ale magazinului din baneasa va fi magazinul viitorului 69309850c9c8e

IKEA transformă magazinul din Băneasa într-un spațiu inovator pentru viitor

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Transformarea magazinului IKEA din Băneasa

Magazinul IKEA din Băneasa, deschis acum 18 ani, a început un proces de remodelare semnificativ pentru a se adapta noilor tendințe în retail și a oferi o experiență mai prietenoasă consumatorilor. Vincent Devloo, area retail manager pentru IKEA Europa de Sud-Est, a declarat că investiția este pe termen lung, având în vedere dezvoltarea planificată a zonei Băneasa, inclusiv construcția unei stații de metrou în următorii ani.

Extinderea restaurantului IKEA

Una dintre principalele modificări va viza restaurantul IKEA, care reprezintă un pilon important al afacerii. În anul financiar 2025, restaurantele IKEA din România au generat vânzări de 12 milioane de euro, dintr-un total de 21 de milioane de euro din vânzările de alimente. Devloo a subliniat popularitatea restaurantului din Băneasa, menționând că se intenționează extinderea acestuia și implementarea unor soluții automatizate pentru a îmbunătăți experiența culinară. Deja, la parter, au fost instalate panouri digitale de comandă în zona magazinului cu specialități suedeze.

Digitalizarea magazinului

Transformările se vor concentra și pe digitalizare, cu scopul de a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților. Devloo a explicat că magazinul va incorpora elemente ale „magazinului viitorului”, inspirându-se din concepte deja testate în alte locații. Această abordare va permite replicarea soluțiilor eficiente în unitățile IKEA din întreaga lume.

Informații suplimentare

IKEA a inaugurat primul său magazin în România în 2007, în Băneasa, având o suprafață totală de 26.000 de metri pătrați, desfășurată pe două etaje.

Publicitate
Ad Image

Transformarea magazinului din Băneasa reprezintă o oportunitate importantă pentru IKEA de a se adapta la cerințele moderne ale consumatorilor și de a deveni un punct de referință în retailul din România.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *