kaufland deschide un nou magazin in romania maine 690b8ae50a7de

Kaufland își extinde prezența în România printr-o nouă deschidere, mâine

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Noul Kaufland din România

Kaufland își extinde prezența în România prin deschiderea unui nou magazin pe strada Mihai Bravu, nr. 187 C. Magazinul are o suprafață totală de aproape 5.000 mp, dintre care peste 2.500 mp sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Detalii despre deschidere

Noul magazin va fi deschis pentru public începând de joi, 6 noiembrie, având un program de funcționare zilnic, de luni până sâmbătă, între orele 07:00 și 22:00, iar duminica, între 08:00 și 20:00.

Facilități și dotări

Magazinul este echipat cu 15 case de marcat, dintre care 5 convenționale și 10 express, de tip self check-out. Clienții pot utiliza serviciul K-Scan, care le permite să scaneze produsele în timp ce le adaugă în coș, urmând să finalizeze plata la casele de marcat de la ieșire.

Parcare și accesibilitate

Noua locație dispune de 200 de locuri de parcare, inclusiv 8 pentru persoanele cu dizabilități, 4 pentru părinți și 5 locuri pentru încărcarea mașinilor electrice. De asemenea, sunt disponibile 2 rastele pentru biciclete, cu 12 locuri în total.

Publicitate
Ad Image

Galerie comercială și servicii

Magazinul include o galerie comercială care oferă acces la diverse magazine și servicii, precum farmacia Dr. Max, Good to Go (tutun, loto, ziare), cofetăria Oli, Ana și Cornel (mezeluri) și GSM RoBest (accesorii GSM). La dispoziția clienților se află și un ATM Euronet, precum și lockere Sameday, GLS și FanBox pentru ridicarea coletelor.

Angajamente ecologice

Noua locație Kaufland din Mizil integrează sisteme de colectare separată, demonstrând angajamentul companiei față de protecția mediului.

Despre Kaufland

Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, având peste 1.600 de magazine în 8 țări și o rețea de peste 190 de magazine în România.

Deschiderea acestui nou magazin subliniază angajamentul Kaufland de a se extinde pe piața românească, oferind consumatorilor mai multe opțiuni și accesibilitate.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *