cnir a primit 12 oferte la licitatia pentru construirea lotului 3 din autostrada a8 targu neamt motca iasi ungheni 6904e2f4b367a

Licitația pentru lotul 3 al Autostrăzii A8 Târgu Neamț (Moțca) – Iași – Ungheni atrage 12 propuneri interesante

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Licitația pentru tronsonul 3 al Autostrăzii A8 Târgu Neamț – Iași – Ungheni

Licitația pentru tronsonul 3 Lețcani (DN28)-DN24 (Iași) a atras 12 propuneri din partea unor firme internaționale și locale. Valoarea estimată a contractului este de 5,29 miliarde de lei, cu o durată de realizare de 46 de luni, din care zece luni sunt alocate pentru proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor.

Ofertanți

Dintre cele 12 oferte, patru sunt din partea unor ofertanți unici, iar restul reprezintă asocieri între firme din România, India, Turcia, Italia și alte țări. Listele ofertanților sunt următoarele:

  1. Ceigall India Limited (ofertant unic)
  2. FCC CONSTRUCCION S.A. (ofertant unic)
  3. WEBUILD SPA – Milano (ofertant unic)
  4. Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S. (ofertant unic)
  5. Asocierea Construcții Erbașu (lider) – Conest S.A – EKY-SAM – Frasinul
  6. Asocierea Danlin XXL (lider) – Intertranscom Impex S.R.L. – Evropeiski – Patishta – Groma Hold LTD
  7. Asocierea ITINERA SPA (lider) – Saipem SPA – ICM SPA
  8. Asocierea MAPA Insaat ve Ticaret Anonim Șirketi (lider) – Gunal Insaat Ticaret Sanayi Anonim Șirketi
  9. Asocierea MAKIMSAN Asfalt Taahhut Inșaat Sanayi ve Ticaret Anonim Șirketi (lider) – Veta Global SRL
  10. Asocierea Concelex (lider) – X-WAY Infrastructure
  11. Asociere Biskon Yapi – Anonim Șirketi (lider) – Straco Holding – MIS Grup – Ilgaz Construction
  12. Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret ve Sanayi A.S. (lider) – Fernas Insaat Anonim Șirket – Ozkar Insaat Sanayi ve Ticaret – Anonim Șirket

Detalii tehnice

Tronsonul 3, Lețcani-Iași, are o lungime de 17,7 kilometri și include 18 poduri și pasaje, șase tunele, un centru de monitorizare a tunelurilor și două noduri rutiere: unul la intersecția cu DJ 282 și altul la intersecția cu DN 24.

Concluzie

Acest proiect de infrastructură este esențial pentru dezvoltarea rețelei rutiere din România, având un impact semnificativ asupra conectivității regiunii și asupra economiei locale.

Publicitate
Ad Image
Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *