lululemon celebrul brand canadian de imbracaminte si incaltaminte sport intra pe piata din romania 6943ee09b23c3

Lululemon, renumitul brand canadian de articole sportive, își face debutul pe piața românească

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Intrarea Lululemon pe piața românească

Brandul canadian Lululemon, specializat în articole sportive, va intra pe piața românească anul viitor, în urma unui contract de franciză cu Arion Retail Group. Compania a făcut anunțul printr-un comunicat oficial.

Detalii despre franciză

Arion Retail Group este un lider în comerțul internațional cu amănuntul, având un portofoliu variat de mărci internaționale distribuite în 14 țări europene. Clienții din România vor putea accesa întreaga gamă de produse Lululemon online, pe platforma lululemon.eu, similar cu clienții din Grecia, Austria, Polonia și Ungaria, unde franciza a fost de asemenea preluată de Arion Retail Group.

Parteneriate internaționale

Pe piața din India, Lululemon va colabora cu platformele Tata CLiQ Luxury și Tata CLiQ Fashion. Această expansiune internațională face parte dintr-o strategie mai amplă, având scopul de a răspunde cererii crescute pentru brand la nivel global.

Planuri de expansiune

Pregătirile pentru deschiderea noilor locații vor continua și anul viitor, iar detaliile despre locațiile magazinelor și activările dedicate comunității vor fi comunicate în 2026. Sarah Clark, Senior Vice President EMEA la Lululemon, a subliniat potențialul semnificativ al acestor piețe și importanța colaborării cu partenerii de franciză pentru a oferi produse inovatoare clienților.

Publicitate
Ad Image

Impactul expansiunii

Expansiunea din 2026 pe șase piețe noi reprezintă un record pentru Lululemon și este un pilon-cheie al strategiei de creștere a companiei. Cu o prezență în peste 30 de piețe la nivel global, Lululemon continuă să se dezvolte în America de Nord, EMEA, Asia Pacific și China continentală. Această intrare pe noi piețe marchează un pas important în expansiunea internațională a brandului, venind după lansarea recentă în Italia și deschiderile din Danemarca, Turcia și Belgia.

Expansiunea Lululemon în România și pe alte piețe internaționale subliniază angajamentul brandului de a răspunde cererii globale și de a aduce produse de calitate unui public mai larg.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *