Reparații pe Camil Ressu
Modernizarea liniei de tramvai 40 din București a început, după 40 de ani de așteptare, având un impact semnificativ asupra zecilor de mii de bucureșteni care o folosesc zilnic.
Etapele lucrărilor
Proiectul se află în etapa de scoatere a șinelor vechi și dezafectarea vechilor stații. Reabilitarea lotului 1 va moderniza 18 km de linie de tramvai, incluzând lucrări de suprastructură, înlocuirea macazurilor, construirea a 64 de peroane noi și modernizarea rețelei aeriene și a cablurilor de curent continuu.
Detalii despre linia de tramvai 40
Linia de tramvai 40 traversează bulevardele Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia, Calea Călărașilor, secțiunea Corneliu Coposu și drumul de legătură din jurul complexului Titan. Lucrările includ și modernizarea a cinci stații de transformare pentru asigurarea alimentării rețelei de tramvai.
Proiectul și durata acestuia
Durata totală a proiectului este de 33 de luni, dintre care nouă luni sunt dedicate proiectării și obținerii avizelor, iar 24 de luni pentru execuție. Compania Porr se angajează să implementeze un plan complex de gestionare a traficului pentru a minimiza impactul lucrărilor asupra circulației.
Beneficiile modernizării
După finalizarea lucrărilor, linia de tramvai 40 va putea circula cu tramvaie noi și moderne, contribuind la fluidizarea traficului în Capitală și reducerea poluării prin promovarea transportului public ecologic.
Investiția și aprobarea proiectului
Consiliul General al Municipiului București a aprobat proiectele de modernizare a liniilor de tramvai 32, 40 și 55, iar valoarea totală a investiției pentru modernizarea liniei de tramvai 40 este de 94,58 milioane lei (inclusiv TVA).
Modernizarea liniei de tramvai 40 va îmbunătăți semnificativ transportul public din București, având un impact pozitiv asupra mobilității și calității vieții locuitorilor.

