video strabag si alte sapte asocieri de firme vor sa construiasca pasajul pe dn1 de la predeal intersectia cu drumul catre rasnov 68e4fb2b94bfd

Strabag și alte șapte consorții își propun să realizeze pasajul de pe DN1 la Predeal, intersecția cu drumul spre Râșnov

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Introducere

Opt oferte au fost depuse pentru realizarea pasajului de pe DN1 la Predeal, intersecția cu drumul spre Râșnov. Licitația a fost lansată de CNAIR în iulie 2025, având o valoare estimată de 142 de milioane de lei.

Ofertele Participanților

Ofertele pentru construcția pasajului sunt prezentate de următoarele consorții:

  1. STRABAG
  2. Asocierea CONI (lider), Automagistral-Pivden SRL, RS ACTIV
  3. Asocierea CONCELEX (lider), X-WAY INFRASTRUCTURE
  4. Asocierea BOG’ART (lider), DRUM ASFALT
  5. Asocierea GOTT STRASSE (lider), PERFECT CONSULT EUROPE, DANLIN XXL
  6. Asocierea MARISTAR COM (lider), ANTREPRIZA DE CONSTRUCȚII DRUMURI ȘI AUTOSTRĂZI, VIAROM CONSTRUCT
  7. Asocierea CML.RO S.R.L. (lider), FRASINUL
  8. Asocierea SWIETELSKY CONSTRUCT (lider), Swietelsky Magyarország Kft, EREN CONS

Detalii despre Contract

Durata contractului pentru realizarea pasajului este de:

  • Perioada de execuție: 30 de luni
  • Perioada de garanție: minimum 36 de luni, cu posibilitate de extindere până la 60 de luni, în funcție de evaluările antreprenorilor

Specificații Tehnice

Pasajul va fi un giratoriu suspendat, aprobat de Comisia Tehnico-Economică a Ministerului Transporturilor la începutul anului 2022. Sensul giratoriu va avea patru accese, amplasate deasupra intersecției existente, pentru a fluidiza traficul dinspre București și Brașov spre Râșnov.

Publicitate
Ad Image

Accesibilitatea va fi asigurată prin patru rampe:

  • Rampa 1: București – Brașov
  • Rampa 2: Brașov – București
  • Rampa 3: București – Râșnov / Râșnov – București
  • Rampa 4: spre Brașov

Concluzie

Realizarea acestui pasaj va contribui semnificativ la fluidizarea traficului în zona Predeal, având un impact pozitiv asupra conexiunii între București și Brașov, precum și asupra dezvoltării infrastructurii locale.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *